23 lipca 2024
Rzeszów, 25.06.2024 r.
OGŁOSZENIE
O REKRUTACJI NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Teatr im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie poszukuje pracownika na wolne stanowisko pracy: Koordynator/ka wydarzeń artystycznych.
Zakres obowiązków:
- koordynuje wydarzenia artystyczne związane m.in. z działalnością edukacyjno-upowszechnieniową teatru – w siedzibie oraz poza siedzibą Teatru – w porozumieniu z Dyrektorem, Pełnomocnikiem Dyrektora i innymi komórkami organizacyjnymi Teatru,
- organizuje i prowadzi powierzone zadania biura festiwalowego (towarzyszącego wydarzeniom artystycznym) organizowane przez Teatr i na rzecz Teatru oraz sprawy związane m. in.
z pozyskiwaniem patronów honorowych oraz patronatów medialnych, zgodnie z dyspozycją przełożonego, - prowadzi korespondencję dotyczącą wydarzeń, w tym bieżącą obsługę kancelaryjną i biurową wydarzeń artystycznych, w szczególności w zakresie edukacji teatralnej,
- opracowuje projekty konkursowe w celu pozyskania dodatkowych środków na działalność edukacyjną Teatru oraz współpracuje przy tworzeniu wniosków o dofinansowanie bieżącej działalności programowej,
- pozyskuje partnerów i sponsorów do działań edukacyjnych i prowadzi bieżące kontakty (m. in. ze szkołami, przedszkolami, instytucjami kultury oraz organizacjami pozarządowymi),
- inicjuje, koordynuje, realizuje i organizuje wydarzenia w zakresie edukacji teatralnej (m. in. dedykowane programy edukacyjno-upowszechnieniowe, warsztaty teatralne, otwarte lekcje, spotkania, dyskusje, happeningi itp.),
- współpracuje z Pełnomocnikiem Dyrektora, Specjalistą ds. wydawnictw, Moderatorem treści internetowych, Sekretarzem literackim oraz Działem Sprzedaży i Marketingu w zakresie przekazywania informacji o działaniach m. in. edukacyjnych Teatru niezbędnych do druków,
na stronę www Teatru oraz do mediów społecznościowych, - współpracuje z Koordynatorem Pracy Artystycznej i Kierownikami Działów: Administracyjno-Gospodarczego oraz Technicznego i Obsługi Sceny przy harmonogramie prac związanych
z wydarzeniami artystycznymi, - współpracuje oraz udziela pomocy artystycznej i instruktażowo-metodycznej dla towarzystw kultury teatralnej, szkół i innych organizacji kulturalnych,
- współpracuje ze Specjalistą ds. wydawnictw i Sekretarzem literackim w zakresie przekazywania informacji o wydarzeniach artystycznych niezbędnych do druków Teatru,
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie średnie lub wyższe.
Inne umiejętności: wysoka kultura osobista i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
i międzyinstytucjonalnych; umiejętność pracy w zespole oraz rzetelność; dobra organizacja pracy; dokładność i staranność; dobra znajomość pakietu MS Office.
Wymagania dodatkowe:
– znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym.
Warunki pracy:
– praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
– zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
– bezpłatny parking,
– atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych,
– możliwość współtworzenia interesujących wydarzeń teatralnych,
– praca w kreatywnym zespole.
Wymagane dokumenty:
– CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
– list motywacyjny.
Dokumenty należy:
– przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@teatr-rzeszow.pl,
– bądź dostarczyć/przesłać na adres: Teatr im. W. Siemaszkowej w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów,
ul. Sokoła 7,
w terminie do dnia 15 lipca 2024 r.
Dokumenty, które wpłyną do Teatru po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Składane CV musi zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zapisami RODO, tj.: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Teatr im. Wandy Siemaszkowej z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Sokoła 7 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów procesu rekrutacyjnego/przyszłych rekrutacji*.
/*niepotrzebne skreślić/.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do rozmów kwalifikacyjnych zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub e-mailowo w przypadku braku numeru telefonu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie (bip.teatr-rzeszow.pl) oraz na stronie www Teatru (www.teatr-rzeszow.pl).
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wybrany w procesie rekrutacyjnym, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wybrani w procesie rekrutacji, będzie można odebrać w Dziale Kadr w Teatrze w terminie do 6 miesięcy od zakończenia naboru, tj. od daty zamieszczenia informacji o wyniku naboru na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.teatr-rzeszow.pl) oraz na stronie www Teatru (www.teatr-rzeszow.pl). Po upływie wskazanego terminu dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny, a ze zniszczenia zostanie sporządzony protokół.