22 maja 2024
Rekrutacja zakończona
OGŁOSZENIE
O REKRUTACJI NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Teatr im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie poszukuje pracownika na wolne stanowisko pracy: Kierownik / Kierowniczka Działu Administracyjno-Gospodarczego.
Zakres obowiązków:
– organizuje, nadzoruje i odpowiada za pracę podległych pracowników z działu administracyjno-gospodarczego,
– dba o utrzymywanie porządku oraz estetycznego wyglądu pomieszczeń dla publiczności, pomieszczeń biurowych, gospodarczych, magazynowych, pomieszczeń dla aktorów oraz placów i gruntów będących własnością Teatru,
– odpowiada za właściwą i terminową obsługę ubezpieczeń i podatków majątku pozostającego
w dyspozycji Teatru,
– odpowiada za właściwe zarządzanie i obsługę administracyjną i techniczną pozostających w gestii Teatru budynków oraz środków lokomocji, a także służbowych mieszkań,
– zarządza nieruchomościami, w tym prowadzi sprawy związane z nabywaniem i zbywaniem nieruchomości oraz gospodarką gruntami,
– prowadzi dokumentację prawną nieruchomości oraz dokumentację techniczno-budowlaną budynków i urządzeń,
– odpowiada za właściwą gospodarkę materiałową i zaopatrzenie Teatru w materiały niezbędne do pracy administracyjnej oraz scenicznej,
– sprawuje nadzór nad właściwą eksploatacją środków transportu oraz ich stan techniczny,
– nadzoruje prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów małocennych (w tym wyposażenia) oraz związanej z tymi sprawami dokumentacji wraz z rozliczeniem inwentaryzacji,
– opracowuje plan oraz organizuje i nadzoruje przebieg okresowych inwentaryzacji składników majątkowych Teatru,
– odpowiada za stan techniczny budynków. Planuje i organizuje niezbędne bieżące remonty i prace konserwacyjne budynków Teatru i mieszkań będących w dyspozycji Teatru, (w tym opracowuje plan remontów bieżących),
– prowadzi sprawy oraz sprawuje nadzór nad przestrzeganiem zasad oraz trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych na dostawy oraz wykonywanie usług związanych z bieżącą działalnością Teatru,
– nadzoruje wykonywanie zadań związanych z postępowaniem i organizowaniem zamówień do kwoty nie podlegającej przepisom ustawy o zamówieniach publicznych,
– dba o mienie, zabezpiecza jego stan i gwarantuje dobre warunki eksploatacji bądź przechowywania majątku teatru,
– przygotowuje i realizuje wnioski dotyczące funduszy europejskich lub innych, służące pozyskiwaniu środków finansowych na bieżące remonty i zakupy inwestycyjne.
– sprawuje nadzór nad obsługą i konserwacją sieci komputerowej oraz centrali telefonicznej oraz dokonuje rozliczeń związanych z wykorzystywaniem telefonów Teatru do celów służbowych
i prywatnych,
– obsługuje administracyjnie wszelkie imprezy organizowane przez Teatr,
– sprawuje nadzór administracyjny nad Szajna Galerią,
– prowadzi zagadnienia z zakresu gospodarki komunalnej, gospodarki energetycznej, wodno-ściekowej i ochrony środowiska.
Wymagania niezbędne:
– wykształcenie: wyższe,
– znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
– znajomość Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
– doświadczenie w zarządzaniu pracownikami,
– umiejętność obsługi komputera, dobra znajomość pakietu MS Office, Internetu, obsługi poczty.
Wymagania dodatkowe:
– doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji wniosków, służących pozyskiwaniu środków finansowych na rozwój, modernizację i bieżącą działalność,
– znajomość w stopniu komunikatywnym języka obcego.
Warunki pracy:
– praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
– zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
– praca na miejscu – w siedzibie Teatru,
– bezpłatny parking,
– atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych,
– możliwość współtworzenia interesujących wydarzeń teatralnych,
– praca w kreatywnym zespole.
Wymagane dokumenty:
– CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
– list motywacyjny,
– dokument potwierdzający wykształcenie (kserokopia dyplomu).
Dokumenty należy:
– przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@teatr-rzeszow.pl bądź dostarczyć/przesłać na adres:
Teatr im. W. Siemaszkowej w Rzeszowie,
ul. Sokoła 7-9
35-010 Rzeszów w terminie do dnia 15 maja 2024 r.
Dokumenty, które wpłyną do teatru po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Składane CV musi zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zapisami RODO, tj.: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Teatr im. Wandy Siemaszkowej z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Sokoła 7-9 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów procesu rekrutacyjnego/przyszłych rekrutacji*.
/*niepotrzebne skreślić/.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do rozmów kwalifikacyjnych zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub e-mailowo w przypadku braku numeru telefonu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie (bip.teatr-rzeszow.pl) oraz na stronie www Teatru (www.teatr-rzeszow.pl).
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wybrany w procesie rekrutacyjnym, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wybrani w procesie rekrutacji, będzie można odebrać w Dziale Kadr w Teatrze w terminie do 6 miesięcy od zakończenia naboru, tj. od daty zamieszczenia informacji o wyniku naboru na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.teatr-rzeszow.pl) oraz na stronie www Teatru (www.teatr-rzeszow.pl). Po upływie wskazanego terminu dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny, a ze zniszczenia zostanie sporządzony protokół.