Ułatwienia dostępu

Specjalista/tka do spraw informatycznych – rekrutacja zakończona

grafika informacyjna

12.06.2025

protokół z rekrutacji

protokół z rekrutacji (na dole strony)

 

Teatr im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie poszukuje pracownika na wolne stanowisko pracy: Specjalista / tka do spraw informatycznych

 

Zakres obowiązków:

  • opieka nad sprzętem komputerowym, siecią komputerową oraz oprogramowaniem komputerowym Teatru polegająca na:
  1. zarządzaniu i utrzymaniu sieci komputerowej (LAN, WLAN, VPN),
  2. konfigurowaniu i administrowaniu serwerami (pliki, bazy danych, poczta),
  3. nadzorze nad sprzętem sieciowym (routery, przełączniki, zapory ogniowe),
  4. tworzeniu i aktualizowaniu dokumentacji technicznej infrastruktury informatycznej,
  5. planowaniu rozwoju infrastruktury IT w oparciu o potrzeby Teatru,
  6. wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych,
  7. współpracy z dostawcami sprzętu i oprogramowania.
    • prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania poszczególnych komputerów w Teatrze,
    • kontrola oprogramowania pod kątem poprawności działania oraz legalności licencji polegająca na:
  8. sprawowaniu nadzoru nad legalnością oprogramowania,
  9. dokonywaniu aktualizacji oprogramowania i systemów operacyjnych,
  10. nadzorze nad prawidłowym działaniem systemów sprzedaży i systemu Enova.
    • zabezpieczenie sieci komputerowej i serwerów, w tym:
  11. monitorowanie i aktualizowanie systemów zabezpieczeń (antywirusy, firewalle, backupy),
  12. tworzenie i wdrażanie polityki bezpieczeństwa IT (m.in. zarządzanie hasłami, dostępami),
  13. reagowanie na incydenty bezpieczeństwa i prowadzenie działań prewencyjnych.
    • sprawowanie nadzoru i administrowanie: kontami poczty elektronicznej, systemem sprzedaży elektronicznej biletów, systemem monitoringu oraz sporządzanie raportów i analiz z zakresu funkcjonowania infrastruktury informatycznej,
    • sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem danych; w tym bieżąca archiwizacja zbiorów
      w komórkach organizacyjnych Teatru,
    • konsultowanie zakupów sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Teatru,
    • przeprowadzania podstawowych szkoleń pracowników Teatru oraz wsparcie Teatru polegające na:
  14. diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów technicznych (hardware/software),
  15. dokonywaniu instalacji i konfiguracji komputerów, drukarek i innych urządzeń peryferyjnych,
  16. wsparciu pracowników w zakresie obsługi systemów informatycznych i aplikacji biurowych,
  17. kompleksowej obsłudze informatycznej nowo wdrażanych systemów, programów, itp.
    w Teatrze.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka, teleinformatyka lub pokrewne),
  • minimum pięcioletnie doświadczenie na podobnym stanowisku – preferowane w instytucjach kultury lub administracji publicznej,
  • doświadczenie w zarządzaniu sieciami komputerowymi i infrastrukturą serwerową,
  • znajomość systemów operacyjnych Windows, Linux (administracja, konfiguracja),
  • umiejętność zarządzania siecią (LAN/WLAN), w tym konfiguracja routerów, switchy, firewalli,
  • doświadczenie w zarządzaniu serwerami plików, systemami backupów, pocztą elektroniczną,
  • znajomość zasad bezpieczeństwa IT (kontrola dostępu, backup, ochrona antywirusowa),
  • znajomość narzędzi do zdalnego wsparcia użytkowników,
  • znajomość systemu sprzedaży biletów i rezerwacji (np. vector soft),
  • zaangażowanie i inicjatywa w rozwoju technologii w instytucji,
  • dobra organizacja pracy i terminowość,
  • umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej,
  • komunikatywność i cierpliwość w współpracy z pracownikami.

 Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane doświadczenie w pracy ze sprzętem multimedialnym i audiowizualnym,
  • podstawowa znajomość obsługi systemów scenicznych (np. sterowanie oświetleniem, nagłośnieniem),
  •  doświadczenie z CMS (np. WordPress, Joomla) i wsparciem technicznym dla stron internetowych teatru.

 Warunki pracy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/2 etatu,
  • zadaniowy czas pracy,
  • bezpłatny parking,
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych.

Wymagane dokumenty:

  •   CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  •  list motywacyjny.

 

Dokumenty należy:

 – przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@teatr-rzeszow.pl, (w tytule wiadomości proszę wpisać: REKRUTACJA – INFORMATYK),

– bądź dostarczyć/przesłać na adres: Teatr im. W. Siemaszkowej w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów,
ul. Sokoła 7-9,

w terminie  od dnia  23 maja 2025 r. do dnia 8 czerwca 2025 r.

 

Dokumenty, które wpłyną do Teatru po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

 

Składane CV musi zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zapisami RODO, tj.: Zgadzam się na przetwarzanie przez Teatr im. Wandy Siemaszkowej z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Sokoła 7-9 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów procesu rekrutacyjnego/przyszłych rekrutacji*

 /*niepotrzebne skreślić/.

 

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do rozmów kwalifikacyjnych zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub e-mailowo w przypadku braku numeru telefonu.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie (bip.teatr-rzeszow.pl) oraz na stronie www Teatru (www.teatr-rzeszow.pl).

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wybrany w procesie rekrutacyjnym, zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wybrani w procesie rekrutacji, będzie można odebrać w Dziale Kadr w Teatrze w terminie do 6 miesięcy od zakończenia naboru, tj. od daty zamieszczenia informacji o wyniku naboru na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.teatr-rzeszow.pl) oraz na stronie www Teatru (www.teatr-rzeszow.pl). Po upływie wskazanego terminu dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny, a ze zniszczenia zostanie sporządzony protokół.